Kontakt:

poniedziałek, 21 października 2013

Słoikowy recykling- kolejna odsłona.

Dziś kolejny recykling, kolejnych słoików. Jednak takie po kawie jak i inne ciekawe mogą zmienić swoje oblicze i dalej nam służyć. Tym razem dwie propozycje.


Słoik średniej wielkości (po nutelli) zdobiony na słoik a la konfiturowy. Oklejany papierem ryżowym oraz serwetką w jabłuszka i czerwono białą kratę. Dekorowany konturówkami z brokatem. Idealny na różne drobiazgi lub przyprawy:






Duży słoik na kawę w stylu marynarskim. Oklejany serwetką w całości. Przyozdabiany brokatowymi konturówkami:






Pozdrawiamy serdecznie ;) miłego dnia


9 komentarzy:

  1. Śliczne słoiczki, a ten pierwszy jest mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chce ten pierwszy, chociaż drugi jest też ładny. Pozdrawiam
    poprzedni komentarz zrobił się mix

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Słoiki dają naprawdę niezliczone ilości możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! ja niestety nie mam zdolnosci do takiego dekorowania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Las fotografias me encantan, transmiten lo que nos quieres enseñar. Felicidades por tu bloc ha sido todo un regalo el visitarlo, espero que visites el mio.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy efekt. Zgodzę się z dziewczynami, że chyba ten pierwszy bardziej rzucający się w oczy :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń