Kontakt:

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Lawendowe pojemniczki z serduszkiem.

W dzisiejszym poście pierwszym w tym roku przedstawiamy drewniane pojemniczki z serduszkiem. Stworzone jako dwa komplety na zamówienie z motywami lawendy. Oto propozycje:


Duże drewniane pojemniczki w kolorze kremowym z motywem w stylu prowansalskim, czyli lawendą. Brzegi cieniowane na brązowo. Środek potraktowany na kolor brązowy. Idealne na przechowywanie różnych drobiazgów, przypraw itd:







Komplet dużych drewnianych pojemniczków z serduszkiem. Malowane na kolor kremowy z motywem lawendy. Cieniowane i chlapane na brązowo. Środek został pomalowany na brązowo. Stworzone na specjalne zamówienie:




Pozdrawiamy serdecznie ;) dziękujemy za uwagę i życzymy jeszcze raz wszystkim odwiedzającym nas wielu sukcesów w Nowym Roku.

13 komentarzy:

  1. Śliczne i praktyczne pojemniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw lawendy, bardzo ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba komplety są piękne ale drugi całkowicie skradł moje serce :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i wszystkiego dobrego życzymy także ;)

      Usuń
  4. ja kocham się w takic rzeczach, sam kupiłem w pepco ale drogie było ; / Twoje wyglądają bardziej retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam takie w pepco właśnie ale nie patrzałam na cene, jedynie tyle co wykonane fabrycznie były... ja tam wole jednak poszaleć ;) lub zrobić wg. uznania klientów do wnętrza

      Usuń