Kontakt:

sobota, 24 czerwca 2017

Drewniana skrzynka decoupage oraz scrapbookowe zaproszenia.

W dzisiejszej notce przedstawiamy średnią drewniana skrzyneczkę z wycięciami stworzoną na lekarstwa. A także kilkadziesiąt zaproszeń na rocznicę ślubu.

Oto prace:

Drewniana skrzynka na zamówienie specjalne. Malowana w odcieniach szarości z czerwonym krzyżykiem. Z dwóch stron napis oraz czarny motyw. Stworzona do przechowywania lekarstw.





Scrapbookowe zaproszenia (23 sztuki) na rocznicę ślubu. Wymiary 13,5 x 13,5cm.




Dziękujemy za uwagę i pozdrawiamy serdecznie ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczna ta skrzynka. Ja już dawno nic nie robiłam decoupage. Znajomi poprosili mnie o pomoc w robieniu szkarułek dla ich mam na podziękowania weselne. Ciekawe czy nie zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka :)
    A zaproszenia eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace a szczególnie skrzynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczna skrzynka! Piękne prace!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka bardzo fajna i praktyczna:) a zaproszenia bardzo eleganckie takie najbardziej się podobają:)

    OdpowiedzUsuń