Kontakt:

sobota, 22 czerwca 2019

Duże drewniane tace oraz obrazki z mchu reniferowego.

W dzisiejszej notce przedstawiam dwie propozycje drewnianych dużych tac oraz nowość- obrazki z mchu reniferowego.

Taca z drewna sosnowego o wymiarach 30x 40cm w białym kolorze z motywem magnolii. Delikatnie chlapana brązowa farbą. Ozdobna i użyteczna.



Drewniana taca 35x 25cm w kolorze białym z motywem prowansalskim, czyli lawendą. Delikatnie "pochlapana" na brązowo. Ozdobna, a zarazem użyteczna. 



Obrazki z mchu reniferowego ok. 10x 13cm klejoego do ramek.



Dziękuję za uwagę i pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Ja bym widział łądne śniadanie na takiej tacy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tace przepiękne i bardzo przydatne, samej by mi się taka przydała ^^ Obrazki tez ciekawe, nie spotkałam się z takimi wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne tace😍😍
    Takich obrazków jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnoliowa taca mnie zauroczyła:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń