Kontakt:

wtorek, 9 października 2012

Bawełniane torby oraz zakładki.

Jakiś czas temu opublikowałyśmy bawełniane torby zdobione techniką decoupage. Są one duże, wielkości reklamówek. Dziś mamy nowe propozycje na nie- jesienne.  Pokażemy także zakładki do książek dla lubiących czytać.


Torba z motywem wiewiórek wśród drzew i liści. Serwetka naklejona preparatem do tkanin. Udekorowana złotą konturówką z brokatem. Na koniec motyw zaprasowany żelazkiem nastawionym "na bawełnę":



Druga propozycja w beżach, brązach. Dwa serca wycięte z wzorzystych serwetek. Udekorowane złotą konturówką z brokatem. Zaprasowane. Idealna zamiast torebki:



Dwustronne zakładki z różnymi motywami. Udekorowane konturówkami i wykończone rafią oraz koralikami:


 Druga strona:



Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za zainteresowanie :)


4 komentarze:

  1. Torby są świetne, zakładki również idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki świetne, torby też mi się bardzo podobają, muszę w końcu popróbować decu na tkaninach - kiedyś coś tam niby w tym kierunku podziałałam, ale szybko posżło w kąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy już to pisałam ale pomysł na te torby jest naprawdę super!
    Zakładki piękne, ja jestem molem książkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te torby:) zakładki tez bardzo ładne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń