Kontakt:

środa, 26 czerwca 2013

Zakładka, zawieszka oraz mini lampiony.

Mimo niepogody za oknem dziś trochę bardziej letnio i wiosennie w naszym decoupage. Pragniemy przedstawić nowo powstałe- zakładkę do książki idealną dla czytelników, zawieszkę na drzwi jako dekoracja i informacja w jednym. A także mini lampiony rozświetlające, miejmy nadzieję pogodne noce.


Zakładka z drewna do książki z motywem truskawkowym. Jedna strona serwetkowa, a druga malowana. Tło cieniowane na biało i zielono. Udekorowana delikatnie konturówką z brokatem oraz przewiązana rafią. Na koniec oczywiście została polakierowana:



Drewniana zawieszka na drzwi "nie przeszkadzać" z motywem serwetkowym- różanym. Jedna strona w tonacji ecru, a druga w odcieniach zieleni z napisem. Dekorowana samoprzylepnymi perełkami oraz konturówkami z brokatem, lakierowana:



Mini lampionik na świecę typu tea light. Oklejany papierem ryżowym oraz serwetką z motywem różanym. Przyozdobiony konturówką oraz taśmą z perełkami:



Lampionik z motywem tulipanów na papierze ryżowym. Dekorowany konturówkami z brokatem. Prosty efekt:



Lampion z motywem domu, papier ryżowy. Przyozdobiony złotą konturówką:



Zmieniłyśmy banner na nowy, jak się podoba?
Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za wszelki przejaw zainteresowania i ciepłe słowo.

15 komentarzy:

  1. Piekne prace nie mam papieru ryżowego tylko serwetki ale ja sie dopiero uczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace a te lampiony mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :) Lampiony, zakładka i zawieszki bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj najbardziej podoba mi się truskawkowa zakładka :) Chociaż oczywiście wszystkie prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne lampiony a w zawieszkach to już się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne. szczególnie podobają mi sie zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tymi małymi dziełami <3
    Szczególnie taką zakładkę do książki bym przygarnęła :D

    www.linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki pięknie się prezentują, a lampiony zawsze podziwiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły :) z niecierpliwością czekam na kolejne posty,będę zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie z pomysłem wykonałaś lampiony i zakładki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne - ostatnio na moich szkoleniach wykonywałam podobne.
    Pozdrawiam

    http://montowniaslicznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń