Kontakt:

czwartek, 20 marca 2014

Decu drobiazgi ze sklejki.

Dzisiaj trochę nowości, których jeszcze nie tworzyłyśmy. Są to drobiazgi ze sklejki, które ożywią i udekorują wnętrze m.in napis, ozdoba zasłon bądź zawieszki lub mini zakładki (jak kto woli). Nasze nowe propozycje:


Napis "lucky" ze sklejki (ok 20x 7cm) cieniowany w kolorze białym i zielonym. Malowane zielone kropeczki. Motyw serwetkowy- liście i kwiaty truskawek. Lakierowany, służy jako dekoracja:






Serduszka ze spękaniem i cieniowaniem w kolorze jasno żółtym i niebieskim. Przeplecione kokardą. Tutaj występują w roli dekoracji zasłon:







Miniaturowa zakładka do książki lub zawieszka (ok. 9cm) z drukowanym motywem klubu Skra Bełchatów oraz siatkarzem dla kibica. Cieniowana na biało i żółto z czarnymi kropeczkami. Udekorowana brokatową konturówką 3D w kolorze złotym i czarną wstążeczką:




Zawieszka lub zakładka wielkości jak ta powyżej z motywem yin yang i smokami. Z jednej strony spękania jednoskładnikowe między farby oraz z obu stron cieniowania. Udekorowane konturówką i czarną wstążką. Motywy zostały wydrukowane:



Niedługo powinno pojawić się coś o tematyce świątecznej ponieważ prace powstają pełną parą. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za zainteresowanie :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne prace :) Urocze te serduszka do zasłon, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Smoczy motyw na zakładce, ten z ZEN, kiedyś zaczęłam wyszywać, ale jakoś do tej pory pracy tej nie skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, a najbardziej przypadł mi do gustu napis Lucky - aż zapachniało u mnie wiosną:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Bardzo podoba mi się ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu :) zostaje u Ciebie na dłużej - dodaję blog do mojej listy i będę tu częściej Pozdrawiam:) Agnieszka z http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękujemy i zostajemy też na dłużej ;)

      Usuń
  7. Nie moja dziedzina ale nie mogę się napatrzeć. Twoje prace powodują u mnie chęć zagłębienia się w tej technice rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że zachęcamy do działania w tym kierunku ;)

      Usuń
  8. Genialny napis! Jak wyciąć go tak równo! Ale mnie zainspirowałaś do dekoracji pustej ściany w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis został zakupiony gotowy ze sklejki ;) jednak można sobie takowy wyciąć, poszukać jakiegoś szablonu. Cieszymy się, że inspirujemy ;)

      Usuń
  9. ślicznie dziękujemy za komentarze i miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, a serduszka przy zasłonach wyglądają przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń