Kontakt:

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pudełka decoupage z łuby drewnianej i papieru.

W dzisiejszej notce przedstawiamy kilka zamykanych pudełek (puzderek). Okrągłe z łuby drewnianej w wielkości od najmniejszej do największej, a także owalne papierowe pudełko. Wszystkie bardzo dobrze sprawdzają się do przechowywania drobiazgów. A zarazem jest to świetna dekoracja wnętrza.
Poniżej nasze propozycje:


Okrągłe pudełko z łuby średniej wielkości z motywem wieży Eiffela. Wieczko cieniowane na niebiesko i dekorowane konturówką z brokatem. Dół pudełka został pomalowany na brązowo i udekorowany białymi kropeczkami. Pomieści wiele różnych drobiazgów: 




Okrągłe pudełeczko (z łuby) w wersji mini dla dziecka. Wieczko z misiem na cieniowanym tle w kolorze żółtym i białym. Udekorowane konturówką z brokatem w kolorze złotym. Dół pudełka zielony w żółte kropeczki:





Duże okrągłe puzderko z łuby drewnianej w starym stylu. Z dziewczynką i różyczkami, połączenie papieru ryżowego z serwetką na kremowym tle. Wieczko ozdabiane srebrną konturówką z brokatem. Dół został pomalowany na brązowo. Pomieści wiele drobiazgów:




Owalne pudełeczko średniej wielkości z motywem aniołów na kremowym tle. Brzegi wieczka cieniowane na brązowo. Dół pudełka ze spękaniem w kolorze czerwono brązowym:



Dziękujemy za uwagę i pozdrawiamy serdecznie. Miłego tygodnia ;)

12 komentarzy:

  1. Świetnie ozdobione pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczka - pierwsze najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie spotkać w sieci takie osoby, ja też zajmuję się decoupagem:) Takie blogi, jak ten, inspirują bardzo:) Zapraszam do mnie na www.mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.com. Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. witam,
    Nominowałam do LBA ! mam nadzieję, że nie będzie gniewu .
    Po szczegóły zapraszam na http://blan-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z misiaczkiem mój faworyt! :D cudny :D

    OdpowiedzUsuń