Kontakt:

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Bombki ze styropianu i plexi.

Znów wracamy do bombek, kolejna porcja styropianowych oraz z plexiglas. Średniej wielkości. Można powiesić na choince, w oknie, na lampie... gdzie się tylko chce. Pokażemy także prace naszej nowej koleżanki, która się uczy decoupage i towarzyszy nam na warsztacie.

Najpierw nasze prace.


Trzy bombki ze styropianu (9cm). Śnieżna z bałwankiem i mikołajem oraz śnieżna z jemiołą ozdobione brokatem oraz konturówką z brokatem. Trzecia kremowa z motywem aniołków i złotym brokatem:


Dwie bombki 8cm ze styropianu z kolorze kremowym z motywem kwiatowym i delikatnym spękaniem:



Bombki 8 i 9cm z zimowym pejzażem oraz śniegiem. Jedna w odcieniach niebieskiego, a druga czerwona:



Bombki plexiglas z przegrodą. Największa 8cm z choinką i prezentem oraz śnieżnym tyłem, ozdobiona konturówkami z brokatem i brokatem. Dwie kolejne (6cm) z Mikołajem oraz leśnym pejzażem oraz śnieżnym tyłem. Ozdabiane brokatami, konturówkami z brokatem oraz kokardkami:




Kilka bombek ze styropianu oraz choinka z plexi , a także lampionik wykonane przez naszą nową koleżankę Ewę (oczywiście w naszej pracowni):





Dziękujemy za ogromne zainteresowanie i komentarze pod poprzednim postem. 
Pozdrawiamy ciepło.


12 komentarzy:

  1. cudne bombki :) prace nowej koleżanki też bardzo ładne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace śliczne. Aż mi wsytd, bo ja z bombkami w baaaardzo odległym lesie jestem, a święta już zaraz... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zastanawia mnie jednak jedna rzecz - w jaki sposób można osiągnąć tak gładką i "szklistą" powłokę na styropianowych bombkach? Nie widać zupełnie faktury styropianu. Używacie jakiegoś podkładu kryjącego te nierówności czy jakiś inny specyfik :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlifujemy bombki papierem ściernym :) a jako podkład stosujemy biała farbę. Na bombki bez śniegu na koniec dajemy lakier.

      Usuń